services and partners

Služby

Data

Datové služby poskytují vaší společnosti komplexní pohled na datové prostředí vaší firmy. To zahrnuje analýzu datové kvality společnosti a pochopení jak vlastně vaše společnost vytváří, upravuje a konsoliduje data tak, aby by se z nich stal zvládnutelný a funkční zdroj pro zaměstnance. Navíc nabízíme migraci dat a také jednoduchý přesun dat z originálního zdroje na vaši zamýšlenou platformu. Nabízíme zpracování dat na základě potřeb vaší firmy.

Bezpečnost

V dnešním digitálním světě jsou kybernetičtí zločinci, kteří se soustředí na krádež citlivých dat, reálnou hrozbou. Z tohoto důvodu je důležité rozeznat, kde je vaše společnost zranitelná a odhalit jakékoliv chyby v konfiguraci, nebo reálné i potenciální problémy v přístupu k vašim datům a datovým skladům. Nejen že pro vás zabezpečení zkontrolujeme, na vaše přání jej budeme i pravidelně udržovat, a to včetně zabezpečení aplikací a síťové struktury. Hledáte-li nové bezpečností řešení, rádi Vám pomůžeme s návrhem i implementací. Dále nabízíme možnost fyzického zabezpečení vaší společnosti, ať už se bude jednat o nasazení kamerového systému, nebo adekvátní zabezpečení serveroven. Jsme také schopni zprostředkovat bezpečnostní audit na úrovni, která bude pro vaši společnost dlouhodobě udržitelná, a pomoci s nápravou případných slabých míst, která by byla během auditu nalezena.

Cloud

Pokud tvoří data jádro vaší společnosti, pak je jejich skladování, zálohování i možnost obnovy klíčové k zajištění hladkého chodu společnosti. Právě proto nabízíme několik typů cloudových služeb, které se mohou pochlubit jak vysokou spolehlivostí, tak i efektivitou. Díky tomu budete mít jistotu, že jsou vaše data v bezpečí za každé situace. Naše cloudové služby využívají osvědčenou infrastrukturu Microsoft Azure Services, skládající se ze skupiny integrovaných služeb. Microsoft Azure Services nabízí mimo jiné vynikající výpočetní kapacitu a škálovatelnost podle potřeb, síťové služby, i integrované aplikace. Z tohoto portfolia dále nabízíme Office 365, tedy soubor nejmodernějších kancelářských nástrojů, které umožňují vytvářet, editovat i sdílet soubory ať už na platformě PC, či Mac.
V zájmu ještě většího prohloubení bezpečnosti je také možné implementovat privátní cloud přímo pod vaším firemním firewallem či jinou hostingovou službou. V neposlední řadě nabízíme i zpracování a analýzu tzv. velkých dat.

Systémy

Ve světě, kterému vládnou moderní technologie, zjišťuje stále více společností, jak důležitá je optimalizace vnitřních procesů firmy. Efektivita těchto procesů jde ruku v ruce s moderními inovativními softwarovými systémy, kterých je na trhu sice celá řada, ovšem ne vždy splní specifické požadavky konkrétní společnosti. Právě v takových případech jsme v CORE SYSTEMS připraveni nabídnout vám řešení na míru, přesně dle vašich individuálních potřeb a požadavků. Kromě systémů na zakázku nabízíme pestrou paletu dalších produktů, které si kladou za cíl usnadnit a zefektivnit práci přímo vám, či vašim zaměstnancům. Ať už vás zajímá systémová architektura, návrh a implementace sítě, hardware, či systémy databázové, webové i operační, CORE SYSTEMS vyvine řešení právě pro vás.

Vývoj software

Různá uživatelská prostředí mohou mít vliv na typ aplikací, které jsou pro vaši společnost nejvhodnější. Poskytujeme webový i desktopový vývoj šitý nám na míru. Dále nabízíme vývoj aplikací pro OS X nebo Android, aby byla vaše společnost připravena na mobilní věk a mohla zvyšovat user experience našich uživatelů. Protože věříme v optimalizaci výkonu vašeho týmu, nabízíme také na míru upravitelné CRM a ERP systémy. Rovněž navrhujeme, vyvíjíme a provozujeme partnerské programy. Náš tým vytvoří portál, spravuje všechny funkcionality, vytváří marketingové kampaně a řídí projekt jako takový.

Testování software

CORE SYSTEMS poskytuje široké spektrum služeb pro testování software. Nabízíme automatizovaný software pro testování výkonnosti stávajícího software, a integrační testy mezi rozhraními a relativními komponenty. Nabízíme také UAT testování, které citelně redukuje náklady a požadavky na budoucí změny při implementaci změn v systému.

Outsourcing

CORE SYSTEMS chápe, jak důležitá je optimalizace produktivity vaší společnosti pomocí posouzení úrovně výkonnosti. Nabízíme analýzu, která posoudí výkon v porovnání s důležitými metrikami vaší společnosti. Naši schopní a zkušení projektoví manažeři pomůžou při plánování, organizování, řízení, motivování a tvorbě produktů a procesů pro vaši společnost. Naše služby zabývající se IT outsourcingem a administrací pomohou sestavit a nasadit IT řešení, a váš tým se tak bude moci věnovat důležitějším činnostem.

Integrace

CORE SYSTEMS nabízí systémovou integraci v našem katalogu vysoce kvalitních služeb, navržených na míru šitou architekturu nebo aplikace. Integruje je s novým nebo již používaným hardwarem či síťovým řešením. Používáme různé API rozhraní tak, aby všechny protokoly fungovaly s potřebami vašeho software. Samozřejmostí je bezpečná a spolehlivá integrace firemních dat se zabezpečenými systémy.

Migrace

Nabízíme řešení pro migraci dat z cloudu, které importuje vaše data do komprimovaného archivu, zatímco stále garantuje bezpečný přístup. Také nabízíme on-premise migraci, která umožňuje zachovat všechna data lokálně. Nebo, pokud vaše společnost preferuje hybridní migraci dat, CORE SYSTEMS ráda nabídne řešení umožňující bezpečný přesun vašich dat do dynamických a spolehlivých úložišť.

Marketing & Media

V dnešní marketingové době se stále se zvyšující konkurencí, musí být vaše společnost o krok napřed, pokud chcete udržet stabilní pozornost zákazníků. V CORE SYSTEMS se dlouhodobě věnujeme SEO a UX pro optimalizaci vaší přítomnosti v digitálním světě. Zkušený tým pomůže naplánovat ideální kampaň, připraví hromadnou emailovou rozesílku a zabezpečí následovnou analýzu nad získanými výsledky a výstupy v porovnání s předem stanovenými cíli.

Auditní služby

Pro oblast auditu disponuje naše společnost vysoce kvalifikovanými a zkušenými auditory. Jejich kvalifikace je potvrzena celou řadou certifikátů a akreditací, z nichž jako ty nejvýznamnější vybíráme:

  • IRMS ISO 15489 Lead Auditor (mezinárodní certifikace vydávaná Information and Records Management Society)
  • Manažer dokumentů: Interní auditor (akreditovaný vzdělávací program Ministerstva vnitra)
  • Specialista: Audit správy dokumentů (akreditovaný vzdělávací program Ministerstva vnitra)

Audit spisové služby se zaměřuje na kontrolu klíčových oblastí, které souvisejí jak se samotným výkonem spisové služby, respektive správy dokumentů, ak i s řídícími a podpůrnými procesy. Audit se tak věnuje především těmto oblastem:

  1. Politika, postupy a odpovědnosti
  2. Strategie, návrh a implementace systému správy dokumentů a spisová služba
  3. Procesy a řízení systému správy dokumentů a spisové služby
  4. Monitorování a prověřování shody
  5. Školení zaměstnanců a vzdělávací systém

V případě zájmu o audit nás můžete kontaktovat na audit@core.cz.

Reference

CORE SYSTEMS je hlavní technologický partner multipartnerského programu zákaznických výhod iBOD, který v nedávné době překročil 1 000 000 registrovaných uživatelů. Vždy nám pomáhal a stále pomáhá udržovat spolehlivá a škálovatelná řešení.

Jako největší program zákaznických výhod, který je provozován bankou v České republice jsme si neuměli představit lepšího partnera. Od prvotního designu, přes celý vývoj a následující provoz jsme se opírali o CORE SYSTEMS do bodu, kdy byl celý projekt technicky outsourcován.

CORE SYSTEMS dodal plně funkční projekt pro naše nejnáročnější zákazníky, a to za použití nejmodernějších technologií, využívajících nejnovější trendy v designu a použitelnosti.

Employee Monitor, plně přizpůsobený software pro sledování výkonnosti zaměstnanců a hardwarové vytíženosti, který nám pomohl zvýšit produktivitu o téměř 50 %.

CORE SYSTEMS byl naším hlavním IT partnerem téměř od začátku fungovaní projektu chytryhonza.cz. Dodávali nám webový vývoj, serverovou infrastrukturu a dokonce backend řešení pro naše callcentra. Po dobu šesti let jsme nabízeli klientům excelentní servis v oblasti osobních financí, a to takřka bez výpadků.

Naši partneři v CORE SYSTEMS vždy dokázali dodat výborný servis, a to se skutečně profesionálním přístupem. Takového jednání si, jako zákazníci, vždy ceníme.“

Produkty

INSOLV byl vyvinut v roce 2009 pro advokátní kanceláře, kterým značně usnadňuje sledování insolvencí svých klientů. Vzhledem k tomu, že v České republice existuje hned několik stádií insolvence, přičemž v některých případech je možno podat návrh na insolvenci pouhých ěkolik dní až týdnů, funguje INSOLV jako spolehlivý hlídací pes. I díky nastavitelným filtrům INSOLV zajistí, že advokátním kancelářím neujde potřebná příležitost podniknout další kroky.

Employee monitor je k dnešnímu dni náš nejdůležitější vyvinutý produkt. Původně byl vyvinut pro české designerské studio UPP (www.upp.cz), které je jedním z největších evropských 3D studií, primárně zaměřené na CGI grafiku pro Hollywoodské akční trháky (2012, Parfém - příběh vraha, Wolverine a další). Employee monitor je lokální dedikovaná aplikace, která kontroluje vytíženost hardware využívaného zaměstnanci, zatímco simultánně kontroluje, kolik práce zaměstnanec přes den vykoná (společnost momentálně zaměstnává cca. 120 lidí). Pomocí aplikace se podařilo zvýšit produktivitu o 50 %.

Employee monitor byl vyvinut pro obě platformy, PC i MAC. K auditu využívá několik metrik: CPU, pohyby myší, nebo stisk jednotlivých kláves. Sledování jak vytíženosti hardware, tak používání myši či klávesnice se osvědčilo v případech, kdy zaměstnanci pracují na více projektech zároveň. Například mohou začít renderovat (vysoké využití CPU), odejít na přestávku (žádný pohyb myší), nebo zatím pracovat na dalším projektu v Adobe Illustrator.

MarketingMassMailer poskytuje společnostem v podstatě všechno pro potřeby in-house e-mail marketingových kampaní. To zahrnuje nástroje na vytváření a editovaní HTML a čistě textových šablon, přidávání příloh, nastavování automatických odesílek ve stanovený čas. A to vše, aniž bychom se ocitli na blacklistech nejznámějších e-mailových poskytovatelů (Seznam, GMAIL, Yahoo), protože používáme více IP adres a SPF záznamy. MarketingMassMailer může být nainstalován a využíván i v rámci vaší organizace.

Jsme jedinou společností v České republice, která umožňuje přeprodávat mobilní kredit od operátorů O2, Vodafone, T-Mobile i většiny virtuálních operátorů dalším společnostem, a to nezávisle na jejich velikosti.

Napište nám

(Povinné pole)

Náš team

Partneři

[Microsoft, partner]

Microsoft

 Corporation je americká akciová nadnárodní společnost se sídlem v Redmondu ve státě Washington. Zabývá se vývojem, výrobou, licencováním a podporou široké škály produktů a služeb, které jsou spjaté především s počítači. Byla založena 4. dubna 1975 za účelem vývoje a prodeje interpretů BASIC pro Altair 8800.
[DELL, partner]

DELL

je společnost, která poskytuje státům, komunitám, zákazníkům a uživatelům kdekoli na světě možnost využívat technologii, která splní jejich sny. Zákazníci věří, že jim zajistíme technologická řešení, s jejichž pomocí dosáhnou vyšší efektivity práce – přitom nezáleží na tom, zda u nich doma, v zaměstnání, ve škole nebo kdekoli jinde. Získejte další informace o našem příběhu, úmyslech a lidech, jež stojí za naším přístupem orientovaným na zákazníka.
[IBM, partner]

IBM

 je největším poskytovatelem řešení a služeb informačních technologií na světě s dlouhou tradicí inovací. První pobočka IBM v České republice byla založena již v roce 1932, a to jako první pobočka v regionu střední a východní Evropy a zároveň jako šestá v Evropě. Převažující činností IBM v České republice je prodej širokého spektra IT technologií od serverů a systémů pro ukládání dat až po software a IT služby včetně služeb konzultačních.
[Fortinet, partner]

Fortinet

 byl založen v roce 2000 bývalým prezidentem a výkonným ředitelem NetScreen Kenem Xienem. V celosvětovém měřítku představuje společnost Fortinet předního výrobce zařízení pro zabezpečení sítě a je jedničkou na trhu v oblastii Unified Threat Management (UTM). Do současné doby Fortinet dodal více než 600 000 zařízení a má více než 100 000 zákazníků po celém světě. S pobočkami po celém světě zajišťuje společnost Fortinet kvalitní a rychlou podporu svým zákazníkům.
[Veracomp, partner]

Veracomp

 s.r.o. je value-added distributorem IT produktů v oblasti telekomunikací a síťové bezpečnosti pro český a slovenský trh. Důraz klade především na kvalitu, profesionalitu a flexibilitu nabízených řešení a služeb.
Náš kvalifikovaný a certifikovaný tým odborníků na bezpečnost disponuje dlouholetými zkušenostmi s realizacemi velkých projektů z oblasti telekomunikačního, bankovního, komerčního i státního sektoru.

Ocenění a certifikace

[Microsoft, Partner, Silver, 2016]

Microsoft Partner Silver

Od roku 2016 je naše společnost součástí Microsoft Partner Network na úrovni Microsoft Silver Partner for Small and Midmarket Cloud Solutions. Díky tomu můžeme efektivně prokázat naši expertízu v dodávání kvalitních cloudových řešení našim klientům.

[Microsoft, Awards, 2014]

Microsoft Award 2014

V partnerství s KPCS CZ s.r.o. bylo naší společnosti v roce 2014 uděleno ocenění Microsoft Award za realizaci komplexní serverové infrastruktury pro provoz systému iBOD.

[Certifikace, ISO/IEC 27001]

ISO/IEC 27001

Certifikát Information Security Management získala naše společnost v roce 2014. Plníme tedy ty nejpřísnější standardy bezpečnosti nutné pro dodržování compliance politiky nejnáročnějších klientů z řad bank a dalších finančních institucí.